woensdag 27 april 2016

Koningsnacht

Dus niet
Vroeger toen ik jong was vierde ik legendarische koninginnennachten met mijn matties Frank, Simon en Dennis. Barbara uit Zwolle zal nooit vergeten worden, maar dat was lang geleden tegenwoordig ga ik alleen op koningsdag zoals het nu heet weg.

Dit jaar was ik echter van plan om wel weg te gaan. Zilt had zoals gewoonlijk een podium klaarstaan met bandjes en ik had er gewoon zin in om weer eens weg te gaan. Niet tot diep in de nacht zoals vroeger maar gewoon een avondje weg. Helaas besloot het weer spelbreker te spelen want het was echt bar en boos, vies, nat en koud waren de sleutelwoorden. Dus net zoals elk jaar heb ik wederom geen koningsnacht gevierd, wie weet wil het weer volgend jaar wel meewerken en ga ik er dan op uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten