zaterdag 9 april 2016

Vaten onderzoek

De buikvaten
Zo stond ik vrijdagochtend weer in het MC Slotevraart voor mijn volgende afspraak. Ik moest deze keer op de poli chirurgie zijn en ik was de enige klant. Al snel werd ik binnengeroepen waar met een scanner de vaten in buik en bovenbenen werden bestudeerd. Zoals verwacht was alles tip top in orde en mocht ik daar naar ruimte twee,

Hier werden armen en benen voorzien van bloeddrukmeters en werd mijn bloeddruk opgemeten. Daarna vijf minuten op de loopband en wederom werd de bloeddruk opgenomen. Ook hier was, zoals verwacht, alles tip top in orde en na een uurtje kon ik het ziekenhuis weer verlaten. De volgende stap wordt wachten op de afspraak voor de nieuwe MRI maar alles ziet er goed uit om binnenkort van mijn problemen verlost te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten