zaterdag 23 april 2016

Xebia

Het schitterende pand waar Xebia huist
Donderdag moest ik aan het einde van de middag naar Hilversum want ik had daar een seminar in intieme setting (minder dan twintig mensen). het door Xebia georganiseerde event had als titel how to kill the test bottleneck en naast de visie van Xebia was de hoofdmoot een verhaal van PGGM hoe zij het probleem geïdentificeerd hadden en er mee omgingen.

Ik arriveerde als een van de eersten en werd met koffie ontvangen waarna ik plaats nam in de zaal. Lamgzamerhand druppelden alle gasten binnen en kon de sessie beginnen. Die was erg interessant en leerzaam en werd alleen rond zes uur onderbroken voor een uitstekend diner. Dat bestond uit een ruime sortering aan voorgerechten gevolgd door cog au vin, een visgerecht of een vleesgerecht vergezeld van salades, groenten en aardappeltjes. Zowel vis als haan (ja ik heb twee keer opgeschept) smaakten prima vergezeld van een lekker glas rosé. Daarna volgde het tweede gedeelte van de sessie afgesloten met een borrel. Het was een nuttige en goed verzorgde namiddag en avond en ik nam aardig wat tips mee waar wij ons voordeel mee kunnen gaan doen. Kortom bij een volgende sessie van Xebia ben ik er zeker weer bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten