zaterdag 16 april 2016

NAS update

Ik ben er erg tevreden over
Inmiddels is mijn NAS alweer een tijdje up en running en ben ik er heel erg blij mee. Ik begin het Video Station (het gedeelte dat je gebruikt voor het afspelen van video) inmiddels goed door te krijgen. Mijn video collectie is er heen aan het verhuizen en ik kan alles probleemloos afspelen op zowel tv, telefoon, iPad als computer. Net zoals bij Netflix wordt alles netjes geïndexeerd en kan ik op alle manieren door mijn bibliotheek heen bladeren. Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik ook buitenshuis via mijn telefoon kan kijken en hoe ik de ondertitels in alle gevallen in beeld krijg en dan is dit onderdeel naar 100% tevredenheid aan het werk. De volgende wordt dan denk ik de download manager maar dat zien we dan wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten