vrijdag 29 april 2016

Anasthesiste

The tools of the trade
Donderdagmiddag had ik een afspraak in het ziekenhuis met de anesthesist. Ik had een ingevulde bragenlijst bij men em moest eerst naar de apotheek van het ziekenhuis waar ik een bonnetje trok en na een paar minuten wachten aan de beurt was. Ik mocht enkele vragen beantwoorden (die ook al op het formulier stonden) en mocht daarna door naar de afdeling anesthesie.

Daar kon ik dus een tijdje wachten alvorens bloeddruk, lengte en gewicht opgemeten werden. Daarna was het weer wachten totdat de anesthesiste klaar was die mijn vragenlijst doornam en wederom dezelfde vragen stelde, nu echter aangevuld met enkele anderen. Ik kreeg groen licht van haar er was niets dat een verdoving voor de operatie in de weg zat. Ik nam afscheid van haar en ging weer terug naar huis. Alles bij elkaar had het dik een uur gekost waarvan ik drie kwartier wachtend had doorgebracht, maar zoals de filosofen ons hebben geleerd, wat is drie kwartier op een mensenleven..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten