donderdag 21 april 2016

Ziekenhuis

Betere service is wenselijk
Inmiddels had ik mijn afspraak voor mijn derde MRI scan binnen en nam ik dus contact op met het ziekenhuis om een afspraak met de anesthesist te maken. Het was druk vertelde de dame die opnam mij en ik zou later op de dag teruggebeld worden. Zoals ik inmiddels gewend was gebeurde dat niet en dus moest ik zelf weer gaan bellen. Daar had ik pas een dag later tijd voor en toen lag er een afspraak brief in mijn bus. Niet helemaal wat er beloofd was maar er was in ieder geval iets gebeurd. De brief bevatte echter een afspraak met de chirurg en niet met de anesthesist en dus kon ik een dag later zelf weer bellen. Ik legde mijn verhaal uit, werd even in de wacht gezet en deze dame vertelde mij dat ze het inderdaad niet goed gedaan hadden. Ik kon deze brief verscheuren en ik zou een nieuwe afspraak krijgen voor de anesthesist zoals de chirurg aangegeven had. Alles komt goed maar je moet zelf wel verrekte goed opletten om tijdsverlies te voorkomen. Ziekenhuizen (in ieder geval dit ziekenhuis) hebben nog flink wat te leren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten