maandag 11 april 2016

Sunny Sunday

Mijn ouders
Zondag was het werkelijk schitterend weer en mijn vriendin en ik besloten dan ook mijn ouders mee te nemen naar een van onze favoriete plekjes, grand café de bosbaan aan, inderdaad, de bosbaan. We waren niet de enigen die dat idee hadden want de weg naar het Amsterdamse bos was erg druk, de parkeerplaats stond erg vol (alhoewel wij een perfect plekje wisten te scoren) en op het terras was geen vrij plekje meer te vinden. We legden ons dan ook neer bij een plekje binnen maar mijn moeder trok opeens een sprintje en wist een net vrijgekomen tafeltje in de zon te scoren.

Het was heerkijk weer dus de jassen gingen uit en de kaart ging open wat leidde tot twee bier, een witte wijn, een muntthee en een koud en warm bittergarnituur, Mooi weer, goed gezelschap, lekkere hapjes en drankjes er was geen beter manier om het mooi weer seizoen te beginnen. Hopelijk wordt de rest van de lente net zo goed als deze dag want dan heb ik werkelijk niets te klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten