vrijdag 8 april 2016

Neurochirurg

Deze keer de chirurg
Donderdag had ik een afspraak met de neurochirurg naar wie ik doorverwezen was. Het bleek een, van origine, Argentijnse dame te zijn die mij vriendelijk welkom heette en mijn klachten met mij besprak. Zij vertelde mij dat de oorzaak van mijn problemen een kleine hernia was die laag in mijn rig zat en die zij probleemloos kon opereren.

Vervolgens werd er wat uitleg gegeven zoals dat het drie dagen ziekenhuis werd, een voor de operatie, de operatie en een dag observatie en wat er van te voren allemaal geregeld moet worden. Zo komt er weer een nieuwe MRI, een foto van mijn rug en een vaten onderzoek. De foto kon meteen, het onderzoek was vrijdag en de MRI moest ingepland worden, dat zou wel een week of drie duren. Daarna een afspraak met de anesthesist en het inplannen van de operatie. Volgens de chirurg kon ik meteen na de operatie weer normaal functioneren, ik zou alleen een tijdje last hebben van een wondje in mijn rug. Om echter geen risico te lopen met een eventuele mei vakantie en een groot feest 18 juni vroeg ik haar of het in de tweede helft van juni kon en dat bleek geen enkel probleem te zijn.
Ik nam afscheid van haar en liet vervolgens de foto maken waarna ik naar huis ging met het goede nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten