dinsdag 16 februari 2016

Visite

Deze jongens stonde op tafel
Zaterdag kwamen mijn ouders voor het eerst in heel veel jaren weer eens bij mij op visite. Alle familie bijeenkomsten waren in die jaren bij mijn zusje en zwager of mijn ouders geweest en verder had ik de deur redelijk gesloten gehouden.

Zaterdag kwam daar dus verandering en ik pikte mijn ouders om half vijf op zodat we tegen vijf uur bij mij binnen waren. Eerst was het een drankje doen en genieten van een zelfgemaakte loempia als snack alvorens mijn vriendin de keuken in dook om een Hollandse klassieker, een varkenshaasje met champignon roomsaus, te bereiden. Daarbij spruitjes, gebakken aardappeltjes, een salade en een lekker rode wijn zorgde ervoor dat iedereen erg stil was om van de maaltijd te genieten. Na de koffie met lekker chocolaatjes van Stam werd er afscheid genomen, maar niet nadat wij beloofd hadden om de volgende keer Thais op tafel te zetten voor mijn ouders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten