dinsdag 9 februari 2016

Messenblok

Een deel van de buit
Inmiddels is de Albert Heijn bestek actie bijna afgelopen en heb ik mijn laatste spaarboekje ingeleverd. Waar ik bij de start van de actie uitgegaan was van twee items, de schilmesjes en het koksmes, is het met behulp van vrienden en familie flink meer geworden.

Zo zijn het bijltje en het vleesmes aan de collectie toegevoegd en toen hield ik nog een boekje over. De keuze werd toen moeilijk want alleen het Japanse mes en het broodmes bleven over en van geen van beide had ik het idee dat ik het moest hebben. Ik besloot dan ook om te eindigen met het bamboe messenblok waarin ik mijn messenset trots op mijn aanrecht ten toon kon spreiden. Het spul staat nu te pronken in mijn keuken en ik ben erg blij met mijn aankopen. Op naar de volgende spaaractie van Appie zeg ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten