vrijdag 12 februari 2016

Bolletje van Polletje

Ze bezorgen (helaas) ook
Na het bezoek aan van Wees moest er nog geluncht worden en slechts enkele deuren verder zat cafetaria Bolletje van Polletje. Bij betreden dacht ik eerst dat ze alleen vette kledder verkochten maar er stonden ook broodjes op de kaart en ik bestelde dus een pistolet ham en een bolletje tartaar speciaal. Eerst moest ik al wachten met bestellen want er werden gerechten bereid die bezorgd zouden worden en na het bestellen duurde het een behoorlijke tijd voor ik mijn broodjes kreeg want er werden nog meer bestellingen bereid. En ik dacht bij mezelf, die twee broodjes zijn een minuutje werk, doe dat eerst even. Eindconclusie is dan ook geen slechte broodjes maar de wachttijd was veel te lang, ik kom niet meer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten