donderdag 25 februari 2016

Ongelukken

De mijne waren minder erg
Vandaag had ik zowel op weg naar kantoor als op weg naar huis aardig wat vertraging. Op beide routes hadden namelijk drie auto's besloten dat ze elkaar heel aardig vonden en hadden dat met een paar zoentjes duidelijk genaakt. Op de heenweg was dat op de A1 gebeurd en op de terugweg op de A6. Gelukkig was ik in beide gevallen voorbij het ongeluk voordat er rijbanen werden afgezet want dan wordt het helemaal een feest van vertraging. maar het is wel een heel groot (en vervelend) toeval dat zowel op de heen als de terugweg drie auto's op elkaar gebotst zijn en dat ik in beide gevallen voor de politie de plaats van het ongeval passeerde. Hopelijk heb ik hierbij mijn portie oponthoud door ongelukken de komende tijd wel gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten