maandag 8 februari 2016

Tuincentrum Osdorp

Die verkochten ze nu gelukkig niet
Vlak bij mijn huis zit iets dat ik tot zondag had weten te vermijden in al die jaren dat ik in mijn appartement verbleef. Het gaat in dit geval om het wereldberoemde tuincentrum Osdorp, waar je al je tuin, balkon en diverse huis meuk kan kopen naast de zeer uitgebreide collectie bloemen en planten.

Zondag moest ik er dan echter eindelijk aan geloven toen besloten werd dat mijn huis hoognodig van wat groen voorzien moest worden. Gezien mijn zwarte duim viel de keuze op een drietal mini orchideeën aangezien deze erg weinig verzorging nodig hebben. Meteen na aanschaf werden ze in volle glorie op de vensterbank gezet en is mijn huis van het hoognodige groen voorzien. Nu mijn uiterste best doen om te zorgen dat mijn orchideeën niet de weg van alle andere planten gaan die ik in mijn leven heb gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten