zondag 14 februari 2016

Family

Ze hebben ook een grote collectie hamburgers
Donderdag was het weer tijd voor een avondje Demmeren in Naarden dus reed ik na het werk richting de oude vestingstad. Fileloos arriveerde ik rond zes uur en zette mijn auto neer bij het arsenaal waarna de stad in liep. Ik liet Demmers links liggen en betrad cafetaria Family om eerst een bodem te gaan leggen.

Hier  bleken al twee deelnemers de laatste hand aan een saté met friet te leggen, ik besloot echter tot een frikandel speciaal met een frietje. Terwijl ik op mijn maaltijd wachtte arriveerden de volgende deelnemers al (kennelijk was family de geheime startplaats) en nadat ik mijn maaltijd op had vertrokken we gezessen naar Demmers voor het belangrijkste onderdeel van de avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten