vrijdag 19 februari 2016

Uitslag

Uitstekende tent
Maandag had ik de bespreking van mijn onderzoeksresultaten in het AMC en ik ging er niet met al te veel verwachtingen binnen. Na een korte wachttijd zat ik met mijn neuroloog en zijn co-assistente aan tafel en werden de resultaten besproken. In het kort kwam het er op neer de misschien beklemde zenuw die de vorige neuroloog van tafel had geveegd omdat hij niet zeker was of dat de oorzaak van mijn problemen was volgens deze neuroloog wel de oorzaak was.Verder vertelde hij dat mijn geval op donderdag met de neurochirurg besproken zou worden en dat ik daarna het resultaat et horen zou krijgen. Opgewekt verliet ik het ziekenhuis om te wachten wat donderdag de uitslag zou worden.

Donderdag ging de telefoon en het bleek mijn neuroloog te zijn. De chirurg had zijn aannames bevestigd en nu weten we eindelijk wat de oorzaak van mijn problemen is. Het vervolg wordt wat extra onderzoeken en een intake met de neurochirurg om de operatie te bespreken die de beklemde zenuw weer vrij gaat maken. Wat mij betreft wordt dat na mei zodat ik eerrst bog even van Amerika 2016 kan gaan genieten met de boys.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten