woensdag 24 februari 2016

Veranderingen

Genoeg bij mij
Een van de grote veranderingen bij mij thuis is dat er nu iemand anders meebeslist over de inrichting van mijn huis. Dat heeft al geleid tot een spiegel en prullenbak in het toilet en in de badkamer een extra spiegel en een nieuwe set handdoeken. Ook de keuken is inmiddels voorzien van een ruime uitbreiding in het keukengerei en zelfs de slaapkamer moest eraan geloven met een sprei om over het bed te doen.

Sommigen van de aanpassingen laten mij koud, sommige ben ik blij mee en sommige hadden voor mij totaal niet gehoeven (sprei) maar over all ben ik wel heel erg blij met de boost die mijn huis inmiddels gekregen heeft, We zijn echter nog lang niet klaar met de gewenste veranderingen dus ik heb geen idee hoe het er straks allemaal uit gaat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten