dinsdag 2 februari 2016

Jessica Jones

Onze heldin
Zoals de lezers van mijn blog gemerkt hebben kijk ik tegenwoordig veel naar tv series, en dan niet zomaar tv series maar voornamelijk superhelden series. De afgelopen tijd had ik mij door seizoen twee en seizoen drie van Arrow heen gevreten en het was dus tijd voor iets nieuws.

Dat nieuwe werd de tweede Netflix serie, Jessica Jones, de opvolger van Daredevil. Ik heb inmiddels de eerste drie afleveringen gezien en het is wederom een toppertje. Net zoals Daredevil is het een duistere serie en de links met de andere Netxflix series wordt al opgezet. De vijand, Killgrave, is een schurk uit het Daredevil comics universum en een van de belangrijkste bijrollen is voor Luke Cage, de volgende Netfliz serie. Kortom wederom een blijvertje en een aanrader voor iedereen met een Netflix account.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten