maandag 22 februari 2016

Deen

Normaliter niet mijn winkel
Zaterdag kwam ik bij het boodschappen doen bij Deen terecht een keten waar ik normaliter nooit kom. Niks mis met Deen maar ze zitten niet bij mij in de buurt en ik ben een behoorlijk trouwe AH klant.

Ik kon vinden wat ik nodig had en ging dus naar de kassa om af te rekenen. Daar kreeg ik een goocheltruc cadeau uit de trucado set. Op zich niet iets om te melden maar toen ik hem thuis openmaakte kwamen er twee gekleurde stukjes plastic uit zonder enige uitleg. Die bleek ik via de QR code op het zakje op te moeten halen van het web en dat maakte de trukendoos wel erg modern. Uiteraard haalde ik de inventieve goocheltruc op maar waar ik vooral versteld van stond was het niveau waar de techniek op toegepast was. Als je dit soort dingen ziet dan is het internet echt gemeengoed geworden dan dat is iets dat ik vroeger nooit verwacht had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten