maandag 10 februari 2020

Uitbreiding

Hier komt alles vandaan
Mijn standaard supermarkt voor de boodschappen is Albert Heijn. Weliswaar wat duurder dan de concurrenten maar dat wordt voor mij meer dan goedgemaakt door de ruime keuze in het assortiment en de opzet van de winkels. Mijn favoriete filiaal ligt op het Belgiëplein maar die is niet zo heel groot zodat ik af en toe naar de XL vestiging moet uitwijken voor bepaalde producten die ze niet hebben.

Nu zit er naast de meeste Albert Heijns een Etos en/of een Gall en Gall want die zijn van hetzelfde concern. Nu zit naast "mijn" vestiging een Gall en Gall en die is naar het hoekje van het plein verhuisd waardoor het pand vrij kwam. En sinds kort staan er Albert Heijn logo's op die ramen en wordt er fors geklust dus mijn Albert Heijn wordt groter en gaat dus meer producten voeren. Met een beetje mazzel hoef ik dan ook niet meer naar de XL maar kan hier alles kopen wat ik wil maar dat gaat de opening (datum nog onbekend) uitwijzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten