maandag 3 februari 2020

Portiersloten

De onze
Een van de features van mijn auto is dat de portieren op slot gaan bij het weg rijden, dat hoor je duidelijk. Bij het uitstappen kun je ze gewoon openen dus verder lette ik er niet zo op.

Daar kwam deze zondag echter verandering in toen ik mijn vriendin op de trein zette want toen zij van buiten het achterste portier open wou maken bleek deze op slot te zitten. En zij had haast want de trein kwam er al aan. Maar het kostte mij teveel tijd op de centrale deurvergrendeling te vinden (deze bleek in het midden van het console onder de radio te zitten) dus mijn vriendin mistte helaas de trein en moest op de volgende wachten. Pluspunt is echter wel dat ik nu weet waar het knopje voor de portievergrendeling zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten