dinsdag 11 februari 2020

Badjassen

Nederlandse kwaliteit
Ik heb mijn Valentijns cadeautje al binnen want Albert Heijn had deze week een aanbieding in Ten Cate badjassen, 50% korting. Ik had er nog maar eentje en dus vond mijn vriendin het de hoste tijd dat er een bij moest komen en ook zij wou wel een tweede en als we toch bezig waren dan kon haar dochter ook nog wel een mooie nieuwe badjas gebruiken.

Zo verliet ik dan ook de Albert Heijn met een badjas voor papa beer (een grote zwarte), mama beer (een kleine roze) en baby beer (een medium roze) op kosten van mijn vriendin. Uiteraard werden de badjassen meteen geprobeerd en ik moet zeggen dat de badjas heerlijk zacht was en heel erg lekker zit. Nu nog een mooi cadeautje voor mijn vriendin kopen want dat hoort er uiteraard ook bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten