maandag 17 februari 2020

Opleider

Daar waren we weer
Ik had vandaag mijn volgende bezoek aan een van onze klanten en deze keer was ik niet alleen maar had ik een nieuwe collega bij me die pas in dienst was en het een en ander moest opsteken.

We arriveerden vlak na elkaar ter plekke en betraden gezamenlijk het pand van onze klant waar we, ik kende de weg inmiddels,onze spulletjes installeerden en ons klaar maakten voor de tweede sessie. Alles liep lekker en het was erg fijn om een collega bij me te hebben want die maakte de noodzakelijke aantekening zodat ik me kon concentreren op het verhaal. Na een paar uur namen we afscheid na een goede sessie kon ik mijn collega met het huiswerk opzadelen wat mij weer wat extra werk scheelde. De klant was tevreden en mijn collega gaf aan dat hij er ook het een en ander van had opgestoken wat het tot een win win situatie maakte. Ik moet nog een keer langs om het project af te sluiten maar dat ga ik alleen doen want daar steekt mijn collega een stuk minder van op dan van deze sessie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten