vrijdag 7 februari 2020

KPN

Snel genoeg
Eind vorig jaar had ik mijn mobiele abonnement verlengd voor een leuke prijs. De eerste factuur was nog een beetje chaos vanwege halverwege de maand aanpassen maar de tweede liet duidelijk zien dat de beloofde korting er niet opstond,

Dus dook ik de chat in om er achter te komen wat er aan de hand was maar ik moest me eerst door een stukje AI heen worstelen voor ik een echt mens aan de andere kant van het toetsenbord had. Ik kon mijn probleem gelukkig meteen duidelijk maken en hij wist in no time het probleem te herstellen, wat ik via een SMS zag binnenkomen. Hij gaat er ook voor zorgen dat het teveel betaalde netjes gereciteerd wordt dus ook dat is top. Aan de ene kant ben ik dus heel erg te spreken over het probleemoplossend vermogen van KPN maar aan de andere kant ben ik echt niet tevreden met het verschil tussen contract en incasso. Voorlopig gun ik ze het voordeel van de twijfel maar dat hangt wel heel erg af van het feit of op de volgende factuur alles netjes hersteld wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten