zondag 2 februari 2020

Rolband

Hier doet ie het wel
Eens in de zoveel tijd doe ik boodschappen bij de Albert Heijn XL bij ons in de buurt. De belangrijkste reden is wel dat hun assortiment veel groter is dan die van de andere winkels in de buurt dus een aantal dingen kunnen wij alleen hier krijgen.

Nu hebben ze een prima parkeergarage met een rol band om met je karretje naar boven en beneden te rijden maar de is al een tijdje stuk en ook vandaag was hij nog niet gerepareerd. Nu kun je mij er niet van overtuigen dat het (bijna) onmogelijk is om deze te repareren maar hij is dus al meer dan een maand stuk en dat doet mij denken dat de eigenaar hem niet wil laten repareren vanwege de kosten want het is soms een flink gemopper van de klanten. Vandaag bijvoorbeeld kon ik wel naar beneden lopen maar moest ik met de lift weer terug naar boven. Allemaal first world problems zoals dat tegenwoordig heet maar van de duurste niet bio supermarkt van Nederland verwacht ik wel wat meer luxe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten