donderdag 20 februari 2020

Leraar - de uitvoering

Zes man, het viel mee
De volgende dag was het dan zover, een van onze vergaderzalen was als klaslokaal opgebouwd en er stond zelfs een camera om opnamen te maken, gelukkig stond die op het scherm gericht en niet op mij maar ik ben benieuwd hoe ik klink op de opnamen.

Het bleek dat ik een goede inschatting had gemaakt van hoe het een en ander aan te vliegen want de volgorde waarin de onderwerpen passeerden bleek de juiste zijn maar ik had de benodigde tijd schromelijk onderschat waardoor ik slechts acht van de achttien voorbereide dia's kon behandelen. Gelukkig was er al een tweede sessie gepland maar gezien de breedte en diepte van het onderwerp en het tempo vrees ik dat ik nog een dag of vier leraar mag gaan spelen voordat ik deze beroepsgroep vaarwel kan zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten