woensdag 19 februari 2020

Leraar - de voorbereiding

Groot tekort
Er is een groot leraren tekort en het was aan mij om dat, tijdelijk, eventjes op te heffen. Wij hebben namelijk flink wat nieuwe collega's en van mijn kennisdomein hadden ze niet zo heel veel kennis dus was er aan mij gevraagd of ik een opleiding in elkaar wilde draaien.

Zo zat ik dus thuis om het curriculum plus de presentatie te maken. Nu was dit totaal nieuw voor mij dus het was gokken over wat ik moest vertellen en hoe lang de diverse onderdelen zouden duren en welke opdrachten ik de studenten onderweg moest laten maken. Aan het einde van de dag had ik echter het idee dat er een stevig fundament stond maar de volgende dag zou het gaan bewijzen. The proof of the pudding is in the eating zoals onze Engelse vrienden het zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten