vrijdag 28 februari 2020

Thaicoon

Deze keer vis
Donderdag was toch al geen dag van koken want na de lunch in de middag stond er voor die avond een bezoekje aan Thaicoon op de kalender. Toen ik arriveerde was mijn vriendin al binnen en die zat gezellig gezamenlijk met het personeel aan de soep als voorgerecht zoals zij het uitdrukte. De kokkin zat ook aan de soep en vroeg waar ik trek in had en aangezien ik echt geen enkel idee had vroeg ik haar om gewoon iets lekkers klaar te maken.

Ik nam plaats aan ons vaste tafeltje en werd voorzien van een biertje (geen Leo ondanks dat ze die nu ook verkochten maar gewoon een Freddy van de tap) en wachtte op de maaltijd. Dat bleek vis in een pittige curry te zijn geworden mat rijst en gebakken groeten daarnaast en samen met mijn vriendin ging de vis schoon op en namen we het restant van de gebakken groeten als doggybag mee naar huis na uiteraard eerst een espresso genuttigd te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten