woensdag 1 augustus 2018

IPA

Een bitter biertje
Een van mijn collega's heeft een nieuwe hobby gevonden en dat is een hobby die ik best wel interessant vindt. Hij is namelijk begonnen met het brouwen van bier en de eerste batch is inmiddels gereed.

Hij is een perfectionist dus dat betekende dat er een brouwerijnaam verzonnen was (Breebrew), er mooie etiketten voor het bier waren met naam, Numero quatro dutch ipa en alcoholpercentage, 7.2 %. Het enige kleine probleem was dat het zijn eerste poging was en dat het bier bitterder was uitgevallen dan de bedoeling was. Ik kreeg echter wel een flesje van hem, dat ik met dank in ontvangst nam, met het advies het bij een pittige maaltijd op te drinken. Dat betekent dat ie voorlopig de ijskast ingaat en het even gaat duren voor ie geproefd gaat worden maar ik ben nu al blij met het eerste uit zijn brouwerij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten