woensdag 15 augustus 2018

Thaicoon

Vis, groenten en rijst
Vandaag even geen stukje over de vakantie maar een ouderwets bezoek aan Thaicoon. Ik had een normale werkdag maar mijn vriendin was vrij en ging met haar dochter winkelen in Batavia stad en we hadden afgesproken om elkaar bij Thaicoon te ontmoeten.

Ik was als eerste ter plekke en zag dat ons favoriete tafeltje al gedekt was en nam dan ook plaats na de bediening en de koks begroet te hebben. Ik kreeg een biertje en een schaaltje kroepoek en binnen enkele minuten arriveerden zowel het eten als mijn vriendin, zij bleek al per telefoon besteld te hebben. We hadden dorade in rode curry, gebakken groenten en rijst en namen als nagerecht viskoekjes aangezien mijn vriendin echt trek bleek te hebben en na het legen van de schalen nog een gaatje bleek te hebben. Alles even voortreffelijk als altijd en met een dank je wel. een vriendelijke groet en een tot ziens namen we weer afscheid want het is en blijft zowel het beste Thaise als een van de betere restaurants van Almere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten