zaterdag 11 augustus 2018

Het genaal

Life goes on
Zaterdag besloten wij met mijn ouders wat te gaan drinken en aangezien we niet al te ver wilden reizen viel de keuze op barsserie het gemaal. Bij aankomst was er geen plek voor de deur dus zette ik mijn ouders en vriendin daar af en reed het kleine stukje door naar de parkeerplaats waar ik de auto achterliet.

Het was net niet lekker genoeg voor buiten dus had het gezelschap binnen plaatsgenomen waar en de drankjes al snel arriveerden. Rode en witte wijn voor mijn ouders en bier voor ons. Na een toast op het leven vroeg ik om de kaart en koos voor de gemixte bitterballengarnituur, de olijven en de nachos. De laatste was de beruchte moeilijk te eten schaal maar wel heel erg lekker Met nog een cola en een tweede biertje werden de hapjes verorberd, ja ook de schaal met nachos, en was het tijd om weer op te stappen na een fijne middag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten