zondag 26 augustus 2018

Brick

Open keuken
Na veel te lang was het eindelijk weer tijd voor een gezellig diner en bioscoop bezoek met een van mijn vrienden en de avond begon bij restaurant Brick in Haarlem.

Brick heeft een verrassingsmenu in de aanbieding maar gezien de starttijd van de film lieten we dat aan ons voorbijgaan en met een prosecco en een witte wijn, vergezeld van brood met olie en zeezout en een mooie amuse, bouillon met cocos en sesam bestudeerden we de kaart. Dat leidde tot diamanthaas en zeebaars (voor mij) en ik koet zeggen het was top. Hoofdgerecht werd twee maal de burger, de klassieke burger van het huis voor mijn maat en de foie voor mij. Daarbij frietjes en een salade van couscous moest toch wel genoeg zijn. Ik liet de burger vergezeld gaan van een stevige rode wijn en die vulde hem uitstekend aan. Wederom een top gang maar samen met de frietjes en de salade was het meer dan genoeg dus het dessert lieten we aan ons voorbij gaan. We hielden het bij koffie en espresso. Ik moet zeggen een uitstekende ervaring en ik denk dat ik nog wel een keertje terugkom voor het menu van de chef  want ik heb genoten van de atmosfeer, de bediening en het eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten