maandag 6 augustus 2018

Helpdesk

Kan ook op mijn cv
De afgelopen twee weken was ik gevraagd om onze helpdesk te ondersteunen daar er door vakanties niet voldoende bezetting was. Uiteraard ben ik de beroerdste niet en dus verhuisde ik mijn werkplek naar een andere kamer. Nu was dat best wel prettig want de airco op mijn oude kamer werkte niet zo heel goed en op deze kamer was het een lekkere temperatuur met deze hitte.

Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen twee weken best wel geamuseerd heb en met een stel leuke collega's samengewerkt heb. Ook heb ik best wel een substantiële bijdrage geleverd en goed contact gehad met een aantal van onze klanten maar twee weken was best wel zat en ik ben dan ook wel blij dat ik weer mijn reguliere werk uitvoer. Maar mochten ze mij volgend jaar tijdens de vakantie weer nodig hebben dan mogen zij wederom een beroep doen op mijn diensten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten