dinsdag 7 augustus 2018

Warme maaltijd met salade

Echte Nederlander
Ik had al vaker gezien dat Albert Heijn een combinatie van een maaltijd met een salade verkocht maar ik had het nog nooit geprobeerd. Deze week waren ze echter met een euro korting in de bonus en als echte Nederlander heb je dan natuurlijk geen enkele keuze.

Zo kwam ik thuis met de maaltijd & salade kip kebab en keek ik hoe dat werkte. Het bleek dat ik het geheel in tweeën moest scheuren waar het ene deel de magnetron inging en het andere deel de salade was die uiteraard niet in de magnetron ging. Het geheel bleek smakelijk te zijn en relatief gezond (genoeg groente en weinig koolhydraten). De kans op herhaling is hoog en zeker als het weer in de bonus is want €4 voor een maaltijd is goed te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten