zaterdag 4 augustus 2018

Amsterdam pride

Netflix deed ook mee
Het was weer zover, de jaarlijkse pride van Amsterdam was de afgelopen week met als hoogtepunten de botenparade van de zaterdag. net zoals eerdere jaren verzamelden we ons bij een van mijn vrienden die op de prinsengracht woonde om daar gewapend met hapjes en drankjes de boten voorbij te zien glijden. Enige verschil met vorig jaar, mijn vriendin had besloten om bij haar werk te gaan zitten en zo ook nog wat te verdienen.

Het was wederom erg gezellig alhoewel dit jaar veel van de boten zich er met een Jantje van Leiden vanaf gemaakt hadden maar degenen die wel moeite hadden gedaan zagen er dan ook erg goed uit. Na afloop liepen we uiteraard nog even bij mijn vriendin langs die het helaas niet al te druk had gehad. De liefhebbers haalden nog een saté bij Billy en daarna zaten we nog een tijdje voor de deur alvorens ik mijn vriendin oppikte en er een einde kwam aan een warme en gezellige pride.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten