dinsdag 31 juli 2018

Vrienden

Zijn belangrijk
Maandagavond gingen we bij een vriend van ons met zijn kinderen eten. Aangezien mijn vriendin ook in Almere was pikte ik haar eerst op m reden vervolgens naar zijn huis waar mijn vriendin meteen de keuken indook. (Ik had namelijk beloofd dat zij zou koken). Zo zaten de mannen in de tuin (met bier), de kids binnen (met elektronica) en stond mijn vriendin te buffelen in de keuken (met panne) tot het tijd was om aan tafel te gaan.

Ze had uitgepakt want er waren twee hoofdgerechten, rijst, kipkluifjes en nog een bijgerecht en iedereen zat dan ook te smullen. Na de maaltijd was het weer tijd voor de tuin (met de kids nog steeds binnen met de elektronica). Na een tijdje heerlijk loungen met een G&T was het echter tijd om naar huis te gaan want de volgende dag moest iedereen uiteraard weer werken, maar een beter begin van de week kun je eigenlijk niet hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten