maandag 27 augustus 2018

The meg

Jaws on steroids
De volgende etappe was de bioscoop waar wij voor the meg gekozen hadden, een moderne versie van Jaws. Ik moet zeggen een film die een stuk leuker was dan ik verwacht had en met een tevreden gevoel verlieten we de bioscoop.

Maar daar hield de lol op want het was inmiddels gaan hozen dus het werd een natte tocht naar de auto en naar Velserbroek waar ik mijn vriend afzette. De rit naar huis was echter heel onprettig want ik kon de snelweg niet op en moest binnendoor naar Amsterdam via donkere, ondergelopen wegen langs het kanaal. Toen ik eindelijk thuis was moest ik even tot rust komen want het was een behoorlijk inspannende rit geweest maar er was gelukkig niets mis gegaan kon ik met een voldaan gevoel het mandje opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten