woensdag 8 augustus 2018

Koelkastmagneten

Fantastische stad
Als je een relatie hebt veranderen er dingen in je leven en in je interieur. Een van die kleine veranderingen is dat ik nu koelkastmagneten heb op mijn koelkast. Er zijn twee varianten, plaatsten waar ik met mijn vriendin ben geweest en plaatsen waar zij met haar dochter is geweest. Maar deze keer hangt er een derde variant bij waar ik heel erg blij mee ben.

Haar dochter is voor het eerst zonder moeder maar met haar vader op vakantie gegaan (naar Londen) en heeft twee koelkastmagneten voor ons gekocht, een van een telefooncel en een die London spelt. Het is het eerste cadeautje van haar dochter voor ons en dat maakt ze tot twee hele speciale magneten die nooit van de koelkast gaan verdwijnen hoe vol die ook raakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten