woensdag 25 april 2018

View

Ymmie
Dinsdag was het alweer de laatste dinsdag van de maand en dat bekent een lunch buiten de deur met een aantal collega's. Plaats van handelen was wederom View, edoch de lunchkaart was net ververst dus er waren nieuwe gerechten in de aanbieding.

Een van die nieuwe gerechten was de Japanse omelet (met garnalen) en op deze combinatie  had ik dus mijn zinnen gezet. Na wat gezellig praten onder het genot van een verse jus d'orange werd het eten geserveerd. Favorieten in de groep waren toch wel omelet, uitsmijter en kroketten met een paar afwijkingen en ik moet zeggen dat ik erg blij was met mijn keuze, een aparte maar lekker combinatie. Netjes op tijd vertrokken we weer want het was tenslotte een normale werkdag  Mij benieuwen waar de organisatie de volgende keer voor kiest, View is een prima plek maar af en toe iets anders is ook wel leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten