dinsdag 10 april 2018

Een goede buur

Hoef ik niet meer
Mijn oude eettafel stond eerst in de logeerkamer maar toen daar het logeerbed kwam paste dat niet meer. Ik slaagde erin de tafel deskundig te demonteren (het tafelblad eraf tillen en de kolom in vier delen uiteen schroeven) en bracht vervolgens de kolom naar de vuilophaalplek. Het blad was echter te onhandig voor mij en aangezien het alleen op dinsdagavond kon stond het blad dus al geruime tijd in de keuken geparkeerd.

Totdat ik een van mijn buren vroeg of hij misschien een handje wilde helpen en dat bleek geen enkel probleem te zijn. Vanavond kwam hij dus bij mij aan de deur en in no-time was ik een tafelblad kwijt dankzij die goede buur. Buurman bedankt en als ik een keertje wat terug kan doen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten