woensdag 11 april 2018

Obrigado

Deze dus
Dit stukje is er niet om mijn talenkennis te demonstreren (ik weet toevallig dat obrigado Portugees is voor dank je wel) maar om aan te tonen dat mijn blog ook bij Albert Heijn gelezen wordt.

Onlangs klaagde ik dat ik al lange tijd niets meer van mijn vrienden van Albert Heijn cadeau had gekregen en toen ze eindelijk een gratis product aanboden het iets was dat ik niet bliefde maar mijn vriendin wel. En dan volgt nu het bewijs dat dit blog door de heren en dames van de Appie gelezen wordt want ik kreeg bijna direct weer een gratis product aangeboden, deze maal een flesje kokos water van obrigado. Hulde voor het zo snel aanbieden van het product beste marketingafdeling maar let nu even goed op, de volgende keer iets voor mij want kokoswater vindt ik niet lekker, mijn vriendin dan weer wel dus het product gaat wel op maar ik wil de volgende keer toch echt wel weer iets voor mijzelf hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten