dinsdag 24 april 2018

Google flights

Prima toepassing
Zoals vermeld heb ik onze tickets naar Bangkok al aangeschaft maar nu ben ik nog op zoek naar tickets naar Hanoi. Ik gebruik daar de bekende apps voor maar kreeg van een van mijn vrienden de tip om eens naar Google flights te kijken.

Het blijkt een prima toepassing te zijn want na het intikken van vertrek, bestemming en data kwam hij met de vluchten die ik al kende plus nog een budget optie. Verder kon ik de vluchten monitoren en krijg nu netjes een mailtje als de prijs van de tickets veranderd. Even wachten tot de juiste prijs opduikt en dan zijn de tweede (en laatste) set tickets voor de vakantie in de knip. Hoe tevreden je ook bent over je eigen app of website om ticketprijzen te volgen ik kan je aanbevelen om eens naar Google flights te kijken, ik was na vijf minuten verkocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten