vrijdag 13 april 2018

Looney Toons

The man
Ik koop al jaren geen dvd's meer maar soms zijn er uitzonderingen op regels. En die ene uitzondering kwam vandaag de brievenbus in, in de vorm van Porky Pig 101, een collectie van alle 101 Porky Pig cartoons.

De reden dat ik deze kocht waren een combinatie van de price is right, 35€ en downloaden van de collectie, die al een tijdje uit is, bleek onmogelijk te zijn. Vandaar dat ik min bestelling bij Amazon geplaatst had en nu in het bezit was van de vijf dvd set die nu vrolijk geript wordt zodat ik er binnenkort van kan genieten op mijn tv via mijn NAS. Eindelijk heb ik een flinke deik geslagen in mijn missende Looney Toons collectie en hopelijk gaan er meer sets volgen in de toekomst want ik mis nog flink wat Looney Toons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten