donderdag 12 april 2018

Moltres

De drie legendary birds
Een paar dagen terug had ik het er over dat mijn interesse in Pokemon Go met de laatste update weer gestegen  was. Dat was onder andere door de kans (dacht ik) om met veel pijn en moeite aan het einde van een lange rit een legendary Pokemon te vangen waarvan ik er nog steeds geen een had.

Wat schets mijn verbazing (en vreugde) toen ik na acht dagen spelen al de kans kreeg om Moltres te vangen. Het kostte aardig wat pogingen maar hij ging in de knip en zo ben ik mijn eerste legendarische  Pokemon rijker. En wat mooier is na acht dagen komt er wederom een poging om een nieuwe aan de haak te slaan en heel misschien komt aan het einde van de rit Mewtwo wel  aan bod maar voorlopig ben ik erg gelukkig met Moltres.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten