donderdag 19 april 2018

Solventa

Een architect aan het werk
Donderdagmiddag vertrok ik vanuit mijn werk naar Nieuwegein waar ik een sessie over architectuur in een agile wereld had bij Solventa. De start was om 18:00 uur maar die start bestond uit een drankje en een hapje voordat de presentaties begonnen. Het was schitterend weer dus we konden buiten van de Thaise maaltijd genieten, die zowel erg lekker als erg aangepast was. De pittigheid was duidelijk op de westerse smaak afgestemd maar toch hoorde ik wat mensen zeggen dat de groene curry wel erg pittig was terwijl ik dacht dat ie helemaal niet pittig was.

Daarna begonnen de presentaties waarvan ik de eerste het beste van de twee vond, alhoewel ik ook van de tweede genoeg opstak en aardig wat raakvlakken met min eigen werk zag. Beide presentaties kostten echter dusdanig veel tijd dat het pas na half tien was voor we klaar waren dus besloot ik niet om te blijven voor de borrel die na afloop klaar stond. Het was in ieder geval een leerrijke ervaring geweest en mocht er weer een interessante sessie van Solventa voorbij komen dan ben ik zeker weer van de partij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten