maandag 23 april 2018

Klantsessie

Mooie zaal
Maandag hadden we een grote sessie voor een van onze klanten en mij was gevraagd om daar ook in te participeren. Nu hoef je dat soort dingen geen twee keer aan mij te vragen en ik stond dan ook vroeg op en trok na scheren en douchen een pak aan alvorens ik naar Almere vertrok.

Een aantal van mijn collega's was al aanwezig en met koffie in de hand sloot ik me bij hun aan, installeerde vervolgens mijn spulletjes waarna het wachten was tot de klanten arriveerden. Het was een mooie dag die startte met een petit dejeneur zoals mijn collega die de dag leidde het zo mooi noemde waarna eerst een plenaire sessie en vervolgens enkele parallelsessie's volgden . Na de prima lunch kwamen we allemaal weer samen in de grote zaal voor de laatste sessies. Aan het einde was ik best wel moe want dit zijn vermoeiende dagen maar ook voldaan. En mocht ik de volgende keer weer gevraagd worden voor een dergelijke sessie dan zeg ik direct weer ja want dit zijn de leukere dingen om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten