vrijdag 25 augustus 2017

The defenders

De hoofdrol spelers
Normaal plaats ik pas een stukje als ik (minimal) de eerste aflevering van een nieuwe serie heb gezien maar nu ben ik zo enthousiast dat ik dat doe voor ik deel een heb gezien. Netflix heeft namelijk seizoen een van The Defenders online gezet en dat is de samenvoeging van vier series waar ik al naar gekeken heb.

Deze keer is de serie acht delen en geen dertien zoals de vorige vier series, en hopelijk gaat dan mijn standaard commentaar dat het net even te lang duurt niet meer op maar verder vond ik de voorgaande series heel erg goed. Ze zijn inmiddels alle acht gedownload en staan klaar om te gaan bekijken maar aangezien mijn vriendin ook fan is kan ik niet in mijn eentje gaan kijken. Dat gaan we gelukkig gauw samen doen en ik heb er alle vertrouwen in dat The Defenders net zoveel plezier gaan geven als de losse Marcel series die eerder op Netflix verschenen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten