donderdag 24 augustus 2017

Parkeren

Probleemloos
Inmiddels is er een einde gekomen aan de parkeeroverlast bij mij in de straat. De opengebroken weg is al lang weer dicht met de vrijgave van de parkeerplaatsen en het nieuwe stroomhuisje is eindelijk af en ook daar zijn de laatste parkeerplaatsen weer terug. En, ondanks dat het oude huisje er nog staat, is de weg weer open naar de reserve parkeerplaatsen die ik gebruik als het in de straat vol is.

Nu zou je denken dat ik in hoerastemming verkeer omdat alle parkeerproblemen zijn opgelost maar vreemd genoeg heb ik bijna geen enkel parkeerprobleem gekend in de bouwperiode. Ik stond bijna altijd in mijn eigen straat, een enkele keer daargelaten. En nu alles weer vrij is heb ik zelfs elke dag meerdere keuzes waar ik mijn auto wil neerzetten, de betaalde parkeerplaatsen achter de slagboom gaan voorlopig mijn klandizie dan ook niet krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten