vrijdag 11 augustus 2017

Pinstoring

Deze keer niet dus
Terwijl ik bij de Albert Heijn boodschappen deed hoorde ik opeens een omroepster zeggen dat men een pin storing had en dat er alleen contant afgerekend kon worden. Toen ik dat hoorde begreep ik meteen waarom ik overal verlaten karretjes in de supermarkt zag (wij Nederlanders zijn altijd erg netjes), vervolgens wierp ik een blik in mijn portemonnee, zag dat ik voldoende cash had en ging verder met boodschappen doen.

Bij de kassa zag ik zowel een staaltje van moderne technologie toen enkele mannen elkaar per telefoon geld overmaakten om dat vervolgens cash aan elkaar te geven zodat ze konden betalen als ouderwets Nederlands gezeur. Eem dame vond dat dat wel erg lang duurde en begon te klagen dat ze daardoor later aan de maaltijd kon. Mij deed deze episode wederom beseffen dat het feit dat ik altijd cash naast mijn pasjes bij me wilde hebben best wel een verstandige keuze was. Die ga ik dus ook echt niet veranderen in de toekomst, wie weet wat er kan gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten