dinsdag 15 augustus 2017

L'or

Ook hier doen ze aan recyclen
Mijn Nespresso cups waren op en ik was vergeten nieuwe te bestellen, paniek in de tent. Lang geleden had ik de L'or cups van Douwe Egberts geprobeerd maar die waren het toch niet maar zij schenen nu ook aluminium cups te hebben, het geheim achter de Nespresso koffie.

Ik besloot ze dus in de herkansing te doen en haalde bij de supermarkt een setje cups waarvan de eerste meteen na het eten de machine in verdween. Ik proefde voorzichtig en was op het ergste voorbereid maar dat was nergens voor nodig want de koffie smaakte prima. Dat bevestigde het verhaal dat de smaak van Nespresso voor het grootste gedeelte in de cups lag die de koffie vers hielden. Ik ga straks gewoon weer Nespresso cups bestellen want die van Douwe Egberts zijn echt niet goedkoper of beter maar voor de volgende keer dat mijn Nespresso cups op zijn weet ik dat ik gewoon goede vervangers bij de supermarkt om de hoek kan halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten