zaterdag 19 augustus 2017

Bankgiro Loterij

Echte Nederlander, als het maar gratis is
Ik heb van mijn leven nog nooit meegedaan met een loterij. Mijn filosofie is dat je het beter kan uitgeven aan eten of drinken want dan heb je er nog iets aan. Ook al die eerste maand gratis dingen doe ik nooit aan mee want dan ben je vervolgens een jaar lang de klos voor je kunt opzeggen.

Nu kwam er voor het eerst een één maand gratis zonder verplichtingen aanbieding voorbij waarbij je lidmaatschap automatisch opgezegd wordt na die maand. Drie muisklikken verder had ik mijn gratis lot voor een maand gereserveerd en nu doe ik dus voor het eerst van mijn leven mee aan een loterij en wel de bankgiro loterij. Ik verwacht niet dat het schip met geld deze maand komt binnenvaren maar elke prijs is welkom, hoe klein die ook moge zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten